Solen fortsätter att skina i Groningen!

Kategori: Utbyte i Groningen

Oh my god! Jag damsög just upp en jätte spindel, jag är så rädd.. tänk om den rymmer från damsugaren?
JAg har varit på jakt efetr en damsugare i snart 2 veckor och idag såg jag den, lycka! SÅ nu äntligen är det damsugit igen... och listan är lång på personer som vill ha damsugaren men vi ska försöka hålla den i vår korridor, hårt, så den inte försvinner igen.. Men jag är så rädd just nu!

Här i Groningen fortsätter solen att skina och jag har hunnit med hur mycket som helst, började morgonen men shopping med brudarna på V&D, alla vill ha smink! Tog en te i solen på terassen och pluggade nån timme. Sedan försökt leta maskerad kläder till kvällens fest, temat är ledgends and farytail. Så nu har jag fjärilsvingar:) 

Snart blir det kondition på aclo och sedan ballroomdancing!


Tess är nöjd med hennes nya grejjer!


Galet med sephora!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: