Trött!

Kategori: Utbyte i Groningen

Detta kommer att bli ett sjukt torrt och tråkigt inlägg men idag är jag så trött.. Jag försökte lägga mig i tid igår men nej, min kära granne förde en massa liv, jag vet inte om han pratade med sig själv eller nån annan?! Men men Kineser är ju lite som dem är. Dagen idag har varit fullfart, plugg, gruppmöte, besöka ESN office- jag har betalat för min skid resa! På fredag åker vi! Det kommer bli grymt! Efter det dutch class och sedan på aquaerobics. Nu är jag helt död, jag hade planerat att gå på international night ikväll... Men jag värderar nog min säng istället. Dessutom kommer det bli fest på onsdag och enligt schemat i alperna är det 4st tema fester.. Och jag antar att det kommer vara fest utöver dem med. Veckan när jag kommer hem är det international week, vilket betyder mer fest.. så jag kanske gör rätt i som vilar upp mig lite idag!

Hur som helst, jag har det hur bra som helst. Lite trötthet får man leva med! Dessutom är det ganska skönt att spendera lite tid på rummet. Jag har faktiskt fixat till det med ännu mera lampor. Jag funderar på att köpa en soffa där Kenneth köpte sin för bara 15 euro (ca 150 kr), det kan lätt vara värt det! Om jag får tid över så ska jag kolla läget imorgon! 

Imorgon har vi en intervju med en personlig tränare, detta är till vårat grupparbete i kursen entreprenuerskap. Det ska bli sjukt intressant, jag är jätte nyfiken då jag funderar på att eventuellt göra något liknande. Så få lite inspiration kan vara bra.. 

Aja, detta blev sjukt tråkigt, jag vet.. Men mer än så händer inte just nu! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: