Trash and bitches!

Kategori: Utbyte i Groningen

What a night!


Det var helt klart en av de bästa kvällarna hittills. Gårdagens Trash party var så lyckat, självklart bjöd jag helt på mig själv och jag har nog aldrig varit så ful. Men det bjuder jag på! Temat var trailor trash, och jag måste säga att jag tycker att jag lyckades relativt bra med det. Herregud, jag gick ut med magtröja! Jag hittade över 200 bilder i min kamera i morse (jag har inte tagit alla bilder, kameran vandrade runt). Så mycket jag har skrattat idag åt dessa bilder, helt fantastiskt!


Trash couple!


Tofflorna gör allt!


bitches!






Mister Pimp!


Huge lips..


Är det Trini som är pappan?


eller kanske en spanjor?


look out for some trash!


Oslagbar!






Awesome Winscher trash!




Cykla var inte det lättaste.. lite snett kanske?




Kommentarer


Kommentera inlägget här: