Sephora!

Kategori: Utbyte i Groningen

Jag är hur lycklig som helst, jag gjorde världens kap idag. Jag har köpt så mycket smink att jag klarar mig i säkert 2 år framöver och allt gick på endast några hundra. De har pris-circus på V&D ( motsvarighet till Åhléns) och däribland vansinnig drive på SEPHORA make up. Eftersom jag alltid köper skit smink från H&M som billiga ögonskuggor, eye liner och mascra tänkte jag passa på att köpa bra grejer. H&M smink är inte helt okej. Sephora kanske inte är det bästa märket heller, men betydligt bättre än H&M. Och om det är billigt och jag går lös, då är det farligt! 


Min Sephora goodie bag!


Inuti min väska: 2 foundation, 2 mascara, 1 blöt eyeliner, 1 torr eyeliner, 1 bronzer puder, 1 vanligt puder, 1 rouge, 5 ögonskuggor, 1 nagelack och ytterligare en goodie bag! 


Allt för en perfekt bas!



ögonskuggor! Dock alla i samma ton, men det är den tonen som passar mig!


Nästa goodiebag kostade bara någon euro och där visste man inte vad som fanns inuti men jag blev positivt överaskad att det var så mycket saker. Inte ens en av sakerna hade jag fått för det summan!

Kan man lyckas med bättre kap? Svårt att tro det! Och det bästa av allt, denna typ av pris-circus har dem 2 gånger per år. Nästa är i november, gissa vem som är i Groningen då? Dessutom är det perfekt inför jul! Så om någon önskar sig en massa smink så let me know!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    You bitch!! Jag vill också ha!! Vi måste dit o shoppa sen när jag kommer!!!!

    2011-03-24 | 13:45:55

Kommentera inlägget här: