it can't be much better than this!

Kategori: Utbyte i Groningen

The sun is shining and Groningen looks more beautiful than ever! Alla är på glatt humör och alla uteserveringar är fyllda till max. Det är helt enkelt fantastiskt. Finns det något bättre än vår? Efter en lång kall vinter är detta det bästa man kan få. 

Min dag har varit lång, 2 föreläsningar och 1 tutorial:
Small business & entreprenuership
International strategic management
Dutch

Jag fick tillbaka mitt ducth test, 8,8 av 10 möjliga. Det är rätt bra antar jag? Inget mega fel, mest stavnings fel, och holländska är inte det lättaste att stava. 

Utöver min tokfyllda dag har jag hunnit med några solglimtar!


tidigt imorse innan föreläsning vid Universitetet.



glassig holländare!


Hjälp, en isbjörn, så vit!

Kommentarer

  • EE säger:

    Åh va varmt och skönt ni verkar ha det! Här är det ett par plusgrader men inte läge för linne än :p

    Hinner du plugga nått? Ni verkar mest partaja ju! ;)

    2011-03-23 | 19:54:00

Kommentera inlägget här: