HJÄLP!

Kategori: Utbyte i Groningen

Jag behöver hjälp med ett riktigt I-landsproblem.. och ja, just nu är detta mitt största problem. ESN arrangerar en ski-trip till joue de loup i franska alperna. Vilket är 11- 20 mars, detta betyder att jag missar en hel vecka i skolan ( vilket jag är tönt som tänker på), dessutom så har jag lidigt en hel vinter med kyla och snö och just nu vill jag inget annat än att ha lite vår och värme. 

Dock är det inte varje dag man kan få åka till alperna, dock kommer allt kosta typ 4000 och då hoppas jag kunna låna kläder av Robert för jag har inte råd att köpa egna!

HJÄLP, vad ska jag göra?? Äta tonfisk resten av min vistelse och åka eller stanna och spendera dem på annat, jag menar jag vill ju resa när jag är här men till varma ställen.. Fast alperna.. det är ju lite coolt!... RÅD TACK!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: