fettisdagen hemma pannkaksdagen här!

Kategori: Utbyte i Groningen

Hemma får alla äta semla, fy så avundsjuk jag är. Här finns det minsann inga semlor, inte vad jag har hittat och alla tittar konstigt på mig när jag försöker beskriva det. Däremot är det tydligen pannkaksdagen i England vilket vi firat. Vi var först på våran intervju för kursen entreprenörskap sedan gick vi hem till Alan, som bor i Orange house, där jag ville bo först men nu är jag ganska glad över att jag inte gör det. Det är fräscht och så, men det kan nog bli lite ensamt emellanåt. Hur som helst, Alan gjorde pannkakor till oss och vi åt tills vi knappt kunde andas:) Det var grymt goda pannkakor, efter min tjockis ångest som kom efter pannkakorna har jag hunnit vara på aclo och kört ett circutpass. 


Alan making pancakes!


Nutella, glass och banan! Lovley!


Tess enjoys it!


jag hittade Alans gituarr och försökte komma ihåg hur man spelar blinka lilla stjärna.. men misslyckades totalt! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: