Dagens mission!

Kategori: Utbyte i Groningen

Handla..

Ni ska veta att det är inte alltid så lätt att handla här.. Utbudet av varor är 10 gånger större än hemma. Det är svårt att hitta det man letar efter.. det tar helt enkelt tid! Men men... nu är det gjort och jag är stolt över mig själv! Ännu en gång har jag lyckats. Men det är så svårt att vara kreativ, hitta på mat varje dag. Dessutom är det svårt när man är 1 person. Allt säljs ju för två, men men det blir matlådor! Än så länge har jag inte märkt att någon stuligt min mat:) Jag hoppas att det fortsätter så! Vädret är underbart idag, varmt och soligt. Dock lite kall vind men det kan man leva med! 


Jumbo = the shop!


Så grymt nöjd över vädret!:)


min kyl.. jag har översta hyllan! Jag gillar att det nästan bara är grönsaker:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: