En dag i bibblan igen..

Kategori: Utbyte i Groningen

Det blir en heldag i bibblan igen, känns som att jag lever där numera. Fy, Dagny är redan klar med allt plugg och jag har 4 tentor kvar?? Ibland är det bara så orättvist! Varför ska min fakultet vara sist för? Jag kommer leva i bibblan fram till 14 juli.. bläää! 

Ikväll ska jag iallafall ta mig i kragen och ta mig ut i löpspåret, jag säger det varje dag, men i den här miljön är det väldigt lätt att bli upptagen med annat... Igår blev det vin på news cafe istället för löpning.. Men idag, idag är dagen för löpning, jag känner det i hela kroppen. 

Måste bara berätta, att jag har bästa lunchen idag :) Super grym pasta sallad! Nam nam..


Pasta, ruccola, mozzarella, lök, tomat, parma skinka och soltorkad tomat..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: