Varning!

Kategori: Utbyte i Groningen

Utbyte, det borde ha varnings skyltar innan man ansöker. Var beredd på att du kommer bli emotionellt instabil, det är precis vad jag är just nu. Sa igår hejdå till Tess, vilket var fruktansvärt plågsamt, vi följde henne till tåget, där allt blev riktigt stressigt och ett välfigt snabbt hejdå innan hon var tvungen att åka iväg. Kanske lika bra att det gick fort så att man knappt hann tänka. Hon har lämnat en riktig tomhet bakom sig och tanken av att jag inte vet när jag får träffa henne igen kommer ta död på mig. Dock är Kenneth kvar, vet inte riktigt vad han sysslar med men han väntar på nån bank överföring med pengar innan han kan åka, så förhoppningsvis går det igenom imorgon och han kan åka på sin spanien tripp. Inte nog med att Tess åkte så måste jag nu börja packa ihopp mina saker i mitt rum, det känns så overkligt, att jag inte ska komma tillbaka hit nått mer. Det är för mycket känslor just nu! Och det är inte lättare att vädret i Sverige har blivit skit, precis lagom då Josefin tänkte ta sommarlov! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: