sjuk!

Kategori: Utbyte i Groningen

Varför nu? Varför ska jag bli sjuk just nu? Mina sista dagar i Winscho och jag mår skit, jag har haft feber i 3 dagar, har ingen temp så jag vet inte hur hög febern varit, kanske like bra det. Febern börjar förvinna nu men hela morgonen har jag spytt, även vatten spydde jag upp. Så nu är jag helt tömd. Det var bara att inse, 20 över 8 spydde jag som en gnu.. tenta kl 9, hekt otänkbart. Känns skit att inte göra tentan men samtidigt, jag var inte kapabel att ens ta mig dit (20 min med cykel) och att sitta och spy i tentasalen.. Där går gränsen för min värdighet, det gör jag bara inte. Jag tror dock inte att jag hade klarat den ändå, har inte varit kapabel att plugga de senaste dagarna. Så nu bara hoppas jag att jag klarat dem andra 3. Annars är jag körd. 

Jag har äntligen lyckats få i mig lite vatten och juice, än så länge har det stannat kvar! Så jag bara hoppas att det börjar ge med sig nu! Jag orkar inte vara sängliggandes 1 dag till. Och vi (jag, Tess & Kenneth) hade planerat massa saker att göra idag och imorgon, de åker ju ut och reser på lördag så detta är de sista dagarna vi har! Snälla, snälla immunförsvar... jag tror på dig! Gör mig frisk!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: