Nya matvanor!

Kategori: Utbyte i Groningen

Folk säger att man växer som människa när man gör en utbytestermin, att jag ändrats som person har jag väll inte märkt sådär jätte mycket, det kanske visar sig när jag kommer hem? Men en sak som vuxigt är mina smaklökar, de har börjat acceptera sådant, och nästan blivit helt desperat i smaker som jag tidigare inte klarade av. Som Öl, att dricka öl var inte ens ett alternativ innan jag kom hit, men 1 euro öl lockar mer än 3 euro vin och succesivt har jag lärt mina smaklökar att acceptera denna bittra dryck. Oliver, jag är helt gaalen, varför har jag inte ätit oliver tidigare det är ju bara helt fantastiska! Kaffe, kan ibland vara lite svårdrucket och inte på nivån att jag behöver det varje dag men jag gillar det. Och slutligen kaviar, en kaviarsmörgås, mmmmm (ja, dem har kaviar här, på IKEA FOOD). 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: