Josefins hylla!

Kategori: Utbyte i Groningen

Ett halvår i ett annat land resulterar i en sak... mycket grejjer, även fast jag försökt att inte köpa för mycket onödigt så gick knappt hälften ner i väskorna. Dock har inte alla den turen som jag, en holländsk pojkvän som kan ta hand om en massa saker.. Så just nu har Robert garderoben full med mina prylar. Jag har ca 4 spray flaskor och lika många lotion, så jag behöver ju aldrig ta med mig det igen. Jag har även lassat på grabben normalstora handdukar så jag slipper välja om jag ska täcka rumpan eller brösten när jag smiter in i duschen. Han har även kunnat pimpa upp lägenheten med sådär ca 6 blommor, undra bara hur länge de överlever?

Det gulligaste är ändå att han har en avsedd plats för alla mina grejer, jag har numera en hel hylla med mina grejjer, tidigare hade jag en del av hyllan! Men, jag gillar läget!



min hylla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: