Boothcamp is on!

Kategori: Utbyte i Groningen

Kan det bli mer ångest laddat? 6 månader utan att kolla vikten en enda gång, det var inget jag vill göra men jag var tvungen. Jag var duktig de första 1½ månaderna med träningen, men därefter dog det ut och mattiderna blev allt mer och mer oregelbunda och en massa osuda saker proppade jag i min stackars kropp. Så nu när jag kommit hem var det bara att bita i det sura äpplet och hoppa upp på fanskapet, jag visste att det var illa, det känns i hela kroppen att man blivit pluffsig och inte lika tränad, men att det skulle var såhär illa?!. 7 kilo, 7 fucking kilo? Hur är det möjligt?
Nu är det boothcamp som gäller, dessa kilon ska ner och det är illa kvickt! Nästa vecka är det ju stranden och bikinin på.. oi oi oi! Utbytesterminen har gett även synliga resultat, yeeeey, eller? 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: