3 av 4 exams avklarade!

Kategori: Utbyte i Groningen

Jag börjar se ljuset i tunneln på detta pluggande. Vilket gör mig överlycklig, värre plugg har jag nog inte varit med om, men samtidigt väldigt, väldigt sorgligt. Plugget kommer jag knappast att sakna, kanske lite.. vissa föreläsningar  bär ju med sig sina minnen, främst dem med 1 timmes sömn och sönder- skrapade jeans. Hur som helst, denna tenta jag hade idag är nog den tentan jag lagt ner minst tid på, dock var det en open book exam, men den kändes bättre än dem tidigare 2, så förhoppningsvis satte jag den!

Eftersom min cykel har punka och Dagnys är spårlöst borta använder jag nu Michaelas cykel som hon lämnade kvar, jag kanske inte har nämt det men Michaela är typ 180 och hennes cykel är inte gjord för nån liten knatte som mig direkt. Nej nej, Styret är nästan i brösthöjd och sadeln ovanför naveln. Att cykla på den var inte det lättaste, jag når knappt pedalerna och min stakars lilla rumpa. Hur ska jag överleva 1 vecka till?  Det går inte så fort men det är lite kul att sitta lite högre än alla andra, kungligt!


Utanför Winscho är jag med mega cykeln påväg till tenta! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: