Gott Nytt år!

Kategori: Allmänt

2011 är här och det är inte mycket som ändras på en natt, ändå har 2010 varit en riktigt bra år och 2011 kommer nog bjuda på en hel del fina grejer det med.


Det var en trevlig kväll igår med massor av mys. Jag och Eva stod väll för den största delen av allt smaskande, vi åt massor med snittar mumsade i oss mängder med chips och godis. Vid tolvslaget var vi inte så jätte peppade att gå ut i snöstormen så vi firade det på balkongen. Det var meningen att vi sedan skulle ta oss till Lollo på hennes fest. Men att få tag i taxi = omöjligt. Även när vi väl kom fram till växeln (efter 20-30 min i kö) så sa de bara att vi har ingen bil, ni får ringa igen! Bussen var inte att tänka på heller då den gick en gång i timmen. Men vi hade riktigt trevligt här hemma istället. 




Jag hade riktigt problem med mitt klänningsval men det blev den högra som vann!


Grymt fint snittbord.


Eva var fin dagen till ära. 


Min fina bål!


Eva hänger vid bordet!


Vad döljer Malin bakom ryggen??


Mingel i soffan och alla njuter av välkomst drinken.


Malin var också hon nyårsfin!




Senaste bartender tipset, sockerlag i drinken. Bästa nyårsdrinken. 

Sedan kom tolvslaget! ( hur många bilder lyckas man ta under loppet av 5 minuter?)

skål


Danne goes 2011!


Fotbolls grabbarna!


Alla tjejerna!


Victor och Malin!


Happy!!!


Eva!


Åsa och jag! The leaders of the year! 


Glada grabbar!


söta tjejer


Åsa!


Såhäär nöjd är Robert med det nya året!


Fille och jag minglar!


party mood is on!


tittut!


jag och Eva!


fotbolls grabbarna kom varandra nära!!





Nyårs firande gör en trött!


Jag var nog mer på än av!





Nu var det slut! Dags att sova! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: