super bowl

Kategori: Utbyte i Groningen

Aldrig har jag sätt en bar så proppfull på en söndag som idag. Det är super bowl och tydligen så är vissa taggade till max! Jag nöjde mig med att titta i 1 timme, sedan gav jag upp. Matchen tar ju aldrig slut. 15 min speltid tog ca 45 minuter..

Jag är hur trött som helst just nu.. det har varit en aktiv dag med volleyboll, innebandy. basket och salsa.. Dessutom har jag testat pole dancing och det var så sjukt roligt! Riktigt jobbigt men åh så roligt! Det ska jag definitivt göra denna termin. Jag tll och med hängde upp och ned! I am so proud! :) Tyvärr fick jag inga snygga bilder på det.. Ha tålamod! 



Tess mitt i salsa minglet!


salsa


jag jobbar på min öl!


Väntan på super bowl


Tess & Allan


crouded bar on a sunday!

Kommentarer

  • EE säger:

    ÅÅh va roligt ni verkar ha! :D

    2011-02-07 | 10:07:46

Kommentera inlägget här: