Shopping!

Kategori: Utbyte i Groningen

Idag borde jag ha pluggat, städat mitt rum, handla mat, träna, tvätta och allt möjligt. Fast när jag vaknade imorse så orkade jag ingenting! Jag har haft fullt upp hela veckan med att cykla fram och tillbaka till universitetet, träna och allt annat vardagligt så idag ville jag bara ta det lungt. Och det tycker jag att jag var värd! Jag har knappt hunnit med att fundera vad jag gör här? Allt har bara rullat på i 180. Det gör det i och för sig fortfarande men inte lika hystieriskt. 

Så idag gjorde jag ingenting till kl 14, sedan drog jag Tess & Teira till stan och fikade och shoppade lite.. Jag köpte mördarboken till development economics, en massiv sak, pincett, skärp, skjorta och öronproppar!! Jag trodde jag skulle klara mig utan dem men icke! 

Planen ikväll var egentligen resturang med hela gänget från våran korridor men tydligen blev det ändrade planer och Tess, Teira, jag & Alan kommer att laga något ihop istället! Dricka lite vin och sedan får vi se vad vi hittar på! 

Dock saknar jag mamma och önskar att jag var hemma och kunde titta på lets dance som vi brukar göra på fredagskvällar! 


Mina nya grejjer!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: