Seg!

Kategori: Utbyte i Groningen

Idag är jag riktigt seg, kanske beror på att jag kom hem 5.30 imorse men ändå. Gårdagen var till en början ganska trögstartad men sedan vet jag inte vad som hände? Tiden bara försvann och plötsligt var det väldigt sent, eller tidigt, beror väll på hur man ser det?

Igår började jag nästan gråta på min development economics föreläsning, jag fattade verkligen ingenting och har nog aldrig känt mig så dum tidigare. Dessutom blev jag livrädd då det skulle vara prov redan nästa vecka, på massa siffror och formler jag inte fattade något av?! Så jag bestämde mig för att hoppa av den kursen och försöka mig på en ny istället. Så nu ska jag läsa small business & entreprenuirship istället. Kanske inte mitt största intresse men just nu handlar det lite om att klara sig. Dessutom har Alan, Tess & Robert den kursen också! Det bästa är att jag från och med nu har alla mina föreläsningar eller tutorial på onsdagar:) Resten av veckan ledigt, dock holländska på måndagseftermiddagar men det är ingenting.

För övrigt är det svinkallt, och då menar jag svinkallt. Det är runt ca -4 men med den vind vi har känns det som -20. Att dessutom behöva cykla i detta med motvind är inget att rekomendera. Det är köldskador överallt! Jag vill ah vår NU! Jag står inte ut längre! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: