Sällskapsdans!

Kategori: Utbyte i Groningen

Idag har jag och Robert börjat med sällskapsdans, snacka om vuxen poäng. Det kändes lite som att gå på till par terapi, då det bara var par där. Men det bvar ganska roligt. Dessutom roligt att göra något tillsammans...

Jag börjar bli lite smått trött på att cykla, jag har blåmörken över hela rumpan och mina lår kollapsar snart! I snitt cyklar jag 1 timme om dagen. Idag har jag cyklat ca 2 timmar, en halvtimme till uni, och upprepade det 2 ggr, då träningscentret också ligger där. Jag kommer vara glad när sommaren kommer och det behövs med allt snacks och alkohol som jag pressar i mig. 

Ikväll tror jag det blir en lugn kväll, vilket är konstigt då det är torsdag. Men folk är tydligen lite trötta första skolveckan.. Det verkar som att det blir en dusch och sedan filmkväll hos Tess. Dessutom har jag kitchen duty ikväll igen och det är en massa konstiga människor i mitt kök som kineserna bjudit in, de lagar sushi och har stökat till det totallt.. kul!  Masterstudenterna lever rövare.. Jag börjar skapa mig ett hat för dem, varje kväll är det massa liv och de är dem man tror ska vara lugna men tvärtom... 




jag och Robert om några veckor.... hahahaha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: