Pirate party!

Kategori: Utbyte i Groningen

Igår var det sista dagen på våran introduction week, detta avslutades med pirate party! Trots att jag hade sprängande huvudvärk och sjukt täppt näsa gick jag ut. Idag mår jag faktiskt lite bättre, så jag hoppas förkylningen är påväg bort:)

Jag var nyss på IKEA, 3:e gången på 1 vecka. Denna gång blev det en torkställning till kläder och pappers dokument.. Snart ska jag göra lite mat och sedan får vi se vad som händer ikväll.. Fest antar jag, torsdagar är bästa festdagen här tydligen. Dessutom ska Robert ut och det kan ju vara kul att festa lite med honom för första gången sedan jag kom!


Pirat!!


Man ska inte dricka vin om man är gravid??


Teira


Kenneth har en soffa i sitt rum som han köpt för 150kr, jag är inte lite avundsjuk!


Alan before the long island!


@ pacific


Pirates at Kokomo! 


Crouded!


pirate fighting?


I love my eye-pad!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: