okej... inte bara festa!

Kategori: Utbyte i Groningen

Ni kanske tror att jag bara festar, nejdå! Bara nästan! Dock hinner jag inte med så mycket annat. Men idag har jag registrerat mig på Aclo=) så nästa vecka ska det minsann bli krut på mitt tränande igen! Dessutom har vi några tjejer pratat om att hitta på något i helgen. Eftersom att skolan börjar på måndag och nästan alla inte har mycket för sig tänkte vi åka på en liten weekend. Först var tanken Burges i Belgien, men det slutade med Antwerpen, det också Belgien. 4 timmar tågresa härifrån=) Det ska bli riktigt spännande, de bilder jag sätt, ser det otroligt vackert ut! Så ikväll försöker vi fixa med boende mm.. Så får vi se hur det blir!

Idag har jag hunnit njuta av det underbara vädret, solsken=) Dock svinkallt när solen gick ner. Det blev en fika med Robert, 2 nya toppar och lite sightseeing!!


Robert!


kyrka!


Det finns gått om såna byggnader.. (ni som vill ha lite kultur bilder;))


Martini tower, Groningens mittpunkt!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: