Nederlands

Kategori: Utbyte i Groningen

Äntligen mår jag bra igen, hela helgen har jag mått pyton sedan i fredags, men det var 2 riktigt bra kvällar! Men idag är jag i form igen. Dessutom har jag inte sovit halva dagen ( vilket jag brukar göra) utan var i skolan redan kl 9. Snart ska jag iväg till min holländska, jag måste säga att jag tycker att jag är ganska duktig, de få fraserna jag kan är tydligen förståeliga för en holländare:) Alltid något! Senare ikväll blir det aquaerobics! 

Föresten om det är någon som snart känner sig sugen att hälsa på mig:) vilket jag tycker att ni ska göra, så har dem billga biljetter nu. Om man åker i april och bokar innan midnatt idag! ( 52 kr till Bremen). Just let me know!

Nu blir det Holländska!

Tot ziens!


Tok snygga jag i mitt tok stökiga rum! 


Plugga Holländska!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: