Mitt rum!

Kategori: Utbyte i Groningen

Nu har jag fått mitt rum, det är stort och helt okej. Dock är jag grymt pedant och har varit och köpt allt som krävs för storstädning. Dock är mitt mission ikväll att ta reda på om man kan få tag i en damsugare. Vi har varit på IKEA och inhandlat lite småsaker. Men innan piffet vill jag ju ha damsugit.


Jag bor på botten våningen med helt okej utsikt mot en innergård. Jag har köket 3 m bort duschen 5 m bort, toalett 7 m bort och common room sådär 3 m bort. Vilket betyder att jag kommer bo mitt i centrum för festen:P Hur ska jag överleva. Än så länge har jag bara sätt killar i min korridor fast det finns tjejer i byggnaden, det har jag sätt. Jag delar kyl med 3 andra personer men det var inte det fräschaste jag har sätt.. Tjejer och killar delar allt, utom toalett.. Men det ska väll gå an, jag antar att det är värre för andra från andra kulturer där man inte delar. 


Nej, nu ska jag leta reda på en damsugare!


Jag bor nära kanalen, mitt hus är det på höger sida som är blått, vitt och lite gult. 


my room!




Titta en Robert också!


Jag tyckte att det var lite väl uppradat med möblerna så jag ville möblera om lite.....


Sängen har bytt plats!


Skrivbordet har ny plats och smink hyllan är brevid spegeln!!


Sedan blev det IKEA och självklart lunch! Fast Köttbullar och pommes är en konstig kombination!


efterätt!!:D


Stor shopping!!

Nu ska det städas och pimpas!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: