Min hälsodag!

Kategori: Utbyte i Groningen

Det var meningen att jag skulle vara häslosam idag, men titta på mig, ännu ett misslyckande. jag får nog bara inse, här kommer jag aldrig att lyckas..

Eftersom att det är onsdag har jag haft alla mina kurser idag, vilket involverar 2 st förutom holländskan. Så jag började 9 imorse var i skolan till 14, hade lunch vid 15. Och sedan cyklade jag tillbaka till universitetsområdet vid 17.00. Därefter hade jag dans i 2 timmar, house och streetdance. Till middag hade jag för ovanlighetens skull nyttig mat. Fisk och spenat. Men sedan gick det snett.. Det blev fest i common room och jag drack vin, åt chocklad, chips, pizza.. En hälsodag i Groningen är inte lätt. Det blev ingen utgång för mig, jag känner mig sådär lagom taggad när det snöar ute! JA, snöar.. vad är det här?! Det som skulle vara 8 grader imorgon:(

Imorgon ska jag försöka leta upp en frisör, mitt hår är total kaos. Jag ser ut som ett troll varje dag. Dessutom är det så extremt torr luft där jag bor. Varje morgon vaknar jag av att halsen är helt uttårkad. Detta påverkar mitt hår, det är konstant elektriskt vilket är oerhört frustrerande.. 

Hur som helst.. det är högtid för mig att sova nu!

God natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: