Min fina pojkvan

Kategori: Utbyte i Groningen

Just nu ar jag hemma hos Robert, jag ska snart ta min cykel bort till universitet for forelasning. Idag blir det International strategic management, bade Robert och Tess har den kursen sa det kanns ju lite roligt. For ovrigt sa kanns det helt okej med skolan, jag hade min forsta lektion i mandags, development economics, den ar intressant och rolig men det kommer att doda mig med plugg:S Detta block ar det trakiga blocket, de roliga kurserna ar block 2 da det blir international HRM och management of product innovation.

Hur som helst, jag har aven borjt trana, igar var jag pa ett pass som var ungefar som areobics fast bara med situps och armhavningar och andra olika rorelser, sjukt jobbigt, men sa bra. Idag hoppas jag pa att det finns lediga platser till House och Streetdance;). De har gymnastik har och de har oppna timmar man kan ga dit, fast jag var dar och tittade, jag vet inte om det ar for att JG hallen ar en san grym hall eller om det verkligen sag sjukt trakigt ut? Det var typ bara AG dessutom. Sa jag far nog skippa gymnastiken denna termin...

Nyligen har det, som manga omojligt kunnat missa, varit alla hjartans dag! Detta firade jag och Robert med en middag, och black swan, som var allt annat an vad jag forvantade mig. Robert hade gjordt det jatte fint och jag fick sa fin present!



Robert hade ramat in min present i ett hjarta.


Fint!


Min present, ytterligare en till min samling! Den ar sa fin!

Kommentarer

  • Linndus säger:

    naaaaw =)

    2011-02-16 | 12:02:41

Kommentera inlägget här: