Mamma har alltid rätt!

Kategori: Utbyte i Groningen

Jag borde ha lyssnat på min kära mor lite bättre innan jag åkte hit.. Det är nämligen så att jag igår åt en tonfiskpasta som stått i kylskåpet i ett par dagar, just för att alla andra dagar har varit så upptagna. Hur som helst, jag skulle aldrig ha ätit den.. 

Jag mådde hyffsat bra hela dagen, trött och sliten men överlag bra. Jag hade min tonfiskpasta till lunch och på kvällen skulle vi på bio med esn och innan det åt jag Tess & Teira middag. Och efter vi ätit kom illamåendet, vi gick till bion, jag tror jag klarade 40 min av filmen innan jag var tvungen att springa ut till toaletten... och ja, ni fattar resten.. Matförgiftning, ingen rolig historia. Helt utmärglad ville Robert ändå ta hand om mig, vilken kille! Men det känndes betydligt bättre att vara där än att behöva springa ut i commonroom när folk festar för att komma till toaletten. Som tur är kom det inte så mycket mer.. Men jag har lärt mig en läxa, nu sparar jag mat MAX 1 dag! Aldrig igen!

Dessutom har jag dragit på mig världens förkyling, halsen börjar bli bättre men jag låter som en kratta och näsan bara rinner. Inte hjälper det med nässpray heller:( 


Tess & Teira på resturangen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: