Kitchen duty!

Kategori: Utbyte i Groningen

Idag hade jag min första kitchen duty, vilket betyder att man är ansvarig över att köket är snyggt. Som tur är har jag fått det lilla köket vilket gör att det går snabbare att städa. Fast idag vet jag inte vad som hade hänt? Det brukar alltid vara diskat och fint i det köket jag är i men idag var det sjukt mycket disk? Dessutom matrester och snusk, aldrig hänt tidigare, sur man blir!

Dagarna här börjar gå så fort, varje dag bara springer förbi och det känns som att jag inte hinner med någonting?! Äntligen hann jag tvätta idag, första gången, så det var minst sagt behövligt. Jag har inget att ha på mig längre, dessutom har jag haft två lektioner och hunnit med ett step pass. Kanske lite effektiv ändå? 

Ikväll är det fest igen, dock ska jag nog inte gå ut, tro det eller ej men jag orkar inte ikväll. Det är lite försent att tagga till nu! Dessutom har jag tutorial imorgon och jag måste plugga, välkommen till verkligheten. Plugg, det hade jag glömt bort vad det är! Imorgon tänkte jag däremot gå ut, jag har nämligen fredagar ledigt. Yeah! 

Nu ska jag plugga nån timme och sedan sova, hoppas på att de går ut tidigt ikväll så att man får lite sömn. Annars får jag väll cykla till Robert. 

God natt!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: