dutch party!

Kategori: Utbyte i Groningen

I måndags hade vi dutch party, vilket betyder oranget. Kanske inte den mest attraktiva färgen men helt okej!
Festen var hur lyckad som helst, en grymt rolig kväll!

Lite lustigt är det ibland när man står och snackar med en snubbe i baren i ca 20 minuter och sedan frågar vart kommer du ifrån och båda är från Sverige!! Det är faktikst mer svenskar här än vad jag förväntade mig!

Det är en svensk tjej i min korridor, Dagny, som jag pratade med härom dagen och det visade sig att hon är från Kallhäll, hur coolt är inte det. Dessutom gick hon också i jakan, världen är så liten. Och att jag inte ens har sätt henne förut! 

Highlights från Dutch party:


Svensken i baren!


Juha ( finland)


Peru, Finland & Sverige x2


Det var riktigt oranget


Svenskar! Dagny är från Kalhäll!!



Grabbarna från Winscher!




Peru!


on fire!


Me & Kenneth ( Peru)




Emely ( USA) & Teira ( kanada)


haha!  ( USA)


Winscher!!   (winscher är fortkortning för Winschoterdiep, där jag bor) 


redbull?  Jag vet inte riktigt vad poängen med detta var!?


Kanada & Aussie!


Hemma och jag har fått en keps, tydligen!

Kommentarer

  • Linndus säger:

    hahaha kul ni verkar ha =)

    Tror att jag har sett henne faktist, men jag minns ju ansikten och inte namn... hahaha ;P tänkte bara ifall du ville veta. Not =)

    Saknar dig här i Sverige din lilla mupp.

    Ha så skojj

    Pussss

    2011-02-09 | 16:52:47
  • Linndus säger:

    hahaha kul ni verkar ha =)

    Tror att jag har sett henne faktist, men jag minns ju ansikten och inte namn... hahaha ;P tänkte bara ifall du ville veta. Not =)

    Saknar dig här i Sverige din lilla mupp.

    Ha så skojj

    Pussss

    2011-02-09 | 16:53:05
  • Malin säger:

    Jag saknar dig Josie!

    2011-02-09 | 20:24:30
    Bloggadress: http://malincaroline.blogg.se/
  • Ems säger:

    Hahahaha, så jävla packad på sista bilden!! I like!

    2011-02-10 | 12:34:35

Kommentera inlägget här: