Beautiful day!

Kategori: Utbyte i Groningen

Det har varit otroligt fint väder idag, dock svinkallt.. Jag fryser fortfarande och det känns som att jag aldrig kommer bli varm igen! 

Dock har det varit en bra dag, jag ligger relativt bra till i skolan, och jag och Robert har haft en mysig dag. Vi besökte en liten djurpark. Jag börjar inse att det inte bara är Robert som älskar getter, det verkar alla hollänadre göra. Det vimlade nämligen av getter.. 




Jag med min tuffa cykel, kan det bli mer holländskt, broar och cyklar!


Kaxigaste gåsen jag nånsin sätt..Han ägde stället.. alla flyttade på sig när han och hans polare kom!



mini get!


vakt get!


Kalkon!


En konstig fågel..


En typ av anka tror jag?


Bebis getter + mamma get, dessa är födda 14/2!


get-möte!


Robert hittade en kompis!


De blev snabbt bästisar!


Fler getter kommer, de känner av Roberts get-vibb!


Det gick inte att komma därifrån, vänner för livet!!


Dock flyttade alla på sig kaxig-gås kom och tog över!


Svarta svanar.. det tyckte jag var coolt, det har jag aldrig sätt förut!


Frusna men glada!


Robert trampar allt vad han kan medan jag glassar på pakethållaren. 

Resten av dagen har bestått av att handla mat, vilket tog en timme och därefter middag med Tess & Teira. Vi hade Borritos, Gud så gott! Men nu kan jag knappt andas så mätt jag är!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: