Antwerpen!

Kategori: Utbyte i Groningen

Antwerpen var en riktigt cool stad. Fantastiska byggnader, shoppingen verkade fantastik även fast vi varken hann eller var där för att shoppa. Grymt god mat, 100-tals resturanger, cafeer och barer. Jag gillade det verkligen, och framförallt, Riktiga Belgiska vofflor:) Jag är super nöjd med våran lilla weekend och det känns rätt coolt att det inte tar mer än 4 timmar så är man i Belgien. Yeah! Jag har typ 100 bilder på byggnader, vilket jag vet inte alltid är så kul att titta på men tar med dem coolaste och självklart annat också!



Prescis anlänt till stationen, alla plockar fram kameran!


Stationshuset!


First stop, diamant musem, självklart!!


from middle of nowhere, a camel?!


Shopping gatan!


Tess & Bianca spanar in!


pretty nice shopping centrum!


Vårat super gulliga hotell rum. 


Dock var det sjukt torr luft och jag har nog aldrig varit så torr i halsen när jag vaknat tidigare, men frukosten var grym, inte alls vad vi förväntade oss utav priset! Helt klart as bra!


Bianca och Sara på sushi resturangen!


Awesome sushi!


massiv church, dock kan jag inte riktigt få till det med min kamera:(


Kyrkan och resten av citykärnan på håll!


Som om vi inte fått nog gick vi till ett cafe och hade vofflor ( bästa jag ätit) och självklart Belgiskt öl!


woffle!!


Belgisk öl! Grymt god!


Happy! Och slutet av dag 2!


Antwerpens national bank, rätt schysst!




Vi gick på marknad! Glada tjejer!


Självklart fanns det massor med chocklad!!


det finns gott om chcklad och här är vi inne i en chcklad fabrik + shop! Chocklad groda!


allt är gjort i chocklad, coolt!


Stadshuset!


Castle!


Kyrkan dagtid.


Min nya kärlek! So cute!


Sara och jag var helt kära!! 


Buying some Belgium beer!

Okej, jag blev riktigt trött nu på slutet och det finns mer bilder ( mest byggnader), jag kommer lägga upp album på facebook för er som är mer intresserade.. Ni som inte är, your loss!! 

Kommentarer

  • Linndus säger:

    vad mysigt =)

    Belgien is the shiieet =)

    Nice ju.

    Glad alla hjärtans dag vännen!

    Puss

    2011-02-14 | 11:37:15

Kommentera inlägget här: