Ännu ett torrt inlägg!

Kategori: Utbyte i Groningen

Jag är ledsen men jag har inga roliga bilder att visa, jag får helt enkelt försöka bli mer aktiv med kameran.. Jag som alltid brukar vara så duktig annars?? Det är helt enkelt för mycket saker som händer att jag inte hinner tänka att ta upp kameran!

Denna dag har tiden bara försvunnit.. Först hade vi welcoming ceremony med ytterligare massor med information, registrering för esn och sedan druckit massa vin och öl. Mitt mission dessa 6 månader är att lära mig dricka öl och jag jobbar stenhårt på det! Sedan hade jag min första storhandling på Jumbo, jag har nog aldrig sätt en cykel så fullproppad med saker förut! 

Nu ska jag laga lite middag, det blir en konstig mix och sedan duscha.. Allt inom 1 timme.. sedan drar festen igång!



En av byggnaderna som tillhör skolan.


Vin och snittar!


Introduction week, jag är taggad till max!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: