Tillbaka i Svea!

Kategori: Allmänt

På plats igen i Sverige och nu kommer det att vara så ett tag framöver... och jag är inte så ledsen över det, än så länge iallafall. Jag har inte riktigt hunnit bli trött på sverige, jag känner att jag knappt hunnit landa riktigt ännu.  Men jag måste säga att Karpathos var riktigt vackert, innan vi åkte hade jag inte hört talas om det men det är en ö jag verkligen kan rekomendera. Det är en ganska lugn ö man åker till för att vila upp sig, alltså inte så mycket party, utan mer softa barer och resturanger. Men det var precis vad jag behövde just nu.. 6 månader i Groningen talar för sig själv! 

Mitt fokus just nu är att komma tillbaka till verkligheten och styra upp ett och annat. Prio 1 är att komma tillbaka till lite mer häslosamt liv, regelbunda tider och motion. Sedan läggs det fokus på allt småfix innan terminen som välja kurser inför nästa termin, planera inför gympan och ladda om för att göra mig redo till att jobba igen, vilket inte är det lättaste efter 7 månader. 

Nog med snacket, även fast det måste bli sånt emellanåt också! 



Slnedgång på Karpathos.. så fint!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: