Nya löparskor!

Kategori: Allmänt

Det var på tiden att jag köpte mig ett par riktigt grymma löparskor. De jag hade innan var helt okej, fast de var väll inte dem bästa vilket visade sig efter ett tag eftersom jag fick problem med knät. Så även fast de nya skorna  kostade, så kosta vad det kosta vill men jag betalar hellre så det svider i plånboken än pajjar mitt knä ännu mer. Så efter att dagar läst om pronation/neurtral/supination och mängder med artiklar om löparskor och allt konstigt fuffens det är med dem, mer förvirrad än nånsin, så tog jag mig till butiken. Gjorde en del test och tillslut hittade jag två skor som passade mig riktigt bra, så då valde jag helt enkelt dem som var snyggast. Och för er intresserade så valde jag denna sko med hög stabilitet, hög dämpning och för neutral fot, vad jag lär mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: