Kluven

Kategori: Allmänt

Jag har funderat i veckor nu men känner mig inte säker....
Innan jag åkte till Groningen så vet ni att jag var rätt upptagen med mycket gymnastik och dans. I Groningen så försökte jag hålla träningen vid liv men misslyckades totalt.  Jag har saknat både gymnastiken och dansen, men hur jag ska göra med dansen vet jag fortfarande inte? Jag ska börja poledance på fredag, vilket jag velat göra länge, men om jag ska fortsätta på tisdagar vet jag inte.. Främsta anledningen till att jag inte skulle är att jag måste fokusera på skolan, så att jag kan bli klar någon gång! Men ändå, I love it. Gud vad jobbigt det ska vara att fatta sånna beslut. Det jobbigaste är att dansen börjar denna vecka, alltså idag och det känns jätte jobbigt att jag inte gör nåt vettigt istället.. Visst det blir väll annorlunda när terminen dragit igång mer.. men ändå!! Åh vad jag känner mig kluven, känner bara för att dra på danskläderna och springa dit! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: