73 av 112 lag!

Kategori: Allmänt

Fan vilka tjejer jag har, vilket lag, kan man bli mer stolt. Plats 73 av 112 lag och alla snittade vi på 30 min var. Total tid 2 timmar 29 minuter, på 25 km. Revansch nästa år?? 


Laget laddar innan start.. men hur vette sjutton?


Starten, nånstans i minglet är Jessica..


Dags att tagga till på riktigt, efter typ 100 försök lyckades vi få en bild med iallafall 1 person i luften :)


Jessica är i mål!


Emma i mål


Malin sticker iväg


Och här kommer hon tillbaka!


Eva i starten!


Taggad innan min tur för att gå och ta emot pinnen från Eva. 


Hahaha... väntar på eva förväntansfullt!


Eva i mål!


Och sist men inte minst tog jag mig i mål också!!


Kommentarer

  • Ems säger:

    BÄSTA laget!!



    Men var är bilderna från kräftskivan yao?

    2011-08-25 | 22:37:21

Kommentera inlägget här: