Happy!

Kategori: Allmänt

Today I'm so happy! Dansen har börjat igen=) Hade min första klass med småttingarna, bråkstakarna har slutat och ersatts av ett gäng ursöta och duktiga ungar!! Dessutom klarade dem av den koreografi jag gjort utan problem, me like=) Nu får jag stora tankar angående vårföreställningen, det kommer bli grymt!
Jag har saknat dansen mycket men haft lite oro över att det drar igång igen, jag är ju så van vid att ligga på latsidan numera. Men så fort jag satte in foten på mitt så kallade "andra hem" kom alla minnen tillbaka och ren lycka bara sprudlade runt!!

Yogan börjar ju idag också, kommer tyvärr inte att gå på den, får inte ta i för mycket med träning nu första veckan då kommer min benhinneflammation (som jag inte känt de senaste veckorna) komma tillbaka på nolltid och det är inte omtyckt.  I stället ska jag roa mig med att träffa Mr K och gå på bio och se snabba cash. Det ni!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: