fodelsedag i Hoi An

Kategori: Asien 09/10

Maste saga att jag har haft en av mina basta fodelsedagar hitills, mina tjejer ar sa otrolig gulliga mot mig!
Firandet borjade redan igar kvall nar jag id 12-slaget fick en pinacolada och en bananasplit glass. Imorse blev jag vackt med sang och frukost pa sangen.
Sedan var det fantastiskt skont att spendera sin fodelsedag pa stranden. Stranden har ar jatte vacker och vadret underbart. Sa som vi langtat efter en beach, antligen!

Efter stranden drog vi till skraddaren och vi bestallde klanningar, jag ska sy upp tva stycken klanningar och en kavaj. Kommer bli riktigt snyggt!

Nu ar det dags for en dusch, smorja in med myggmedel ( jag har stora bolder pa benen, myggorna har ar riktigt gifta saker) och sedan ut pa stan for middag och beachparty. Det ryktas om att det finns ett liknande fullmoon party har, inte lika stort som i Thailand men det kan bli grymt!

Ha det sa bra dar hemma!

Kommentarer

  • mia säger:

    Grattis Josefin! Hoppas du får en toppen dag! Låter härligt med sol,här är -8 och snö. Kram Mia ;)

    2010-01-02 | 15:06:33
  • Malin säger:

    Grattis love!

    2010-01-02 | 15:59:34
    Bloggadress: http://malincaroline.blogg.se/
  • Linndus säger:

    Grattis igen =)

    Pusss

    2010-01-04 | 11:17:39
    Bloggadress: http://mrslinnda.blogg.se/
  • Ingegerd Adler säger:

    Fortsätt ha en mysig semester!Har skrivit till dig i Inkorgen på Facebook!

    Kram Mami!!!

    2010-01-05 | 20:41:19

Kommentera inlägget här: