stress

Kategori: Allmänt

Idag blev det inte alls som jag planerat. Jag hade planerat att plugga hela dagen, laga middag och köra både dans och yoga. Men nej nej, jag hann plugga i 30 min när jag kom på att jag hade obligatoriskt informations möte för alla utbytesstudenter nästa termin. Det var bara att stressa iväg till skolan, och det måste vara rekord.. på 30 min var jag där! Sedan blev det att direkt stressa till dansen och ingen yoga blev det då magen sa ifrån.


Men jag är grymt nöjd att jag kom på att jag hade mötet, nu har jag fått en massa information och jag är sjukt taggad. Träffade även några super mysiga människor som också ska till Holland, men självklart ska dem alla till Amsterdam!! Men men det kommer säkert vara fler sköna människor där nere också!

Nu blir det minsann nån timmes plugg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: