Juldagen.

Kategori: Allmänt

Juldagen är en riktig slappardag! Jag känner mig sjukt seg och jag är nog inte ensam om att göra det. Imorse började dagen med gymnastik, alltid bra att träna samtidigt som man proppar i sig en massa julmat. Robert var med men han var inte så jätte förtjust, kanske inte hans sport men han var tapper som försökte.

Resten av dagen har varit rätt lat, som en juldag ska vara och jag har fått Robert sjukt insatt i Desperate housewives:) Me like! Till och med så mycket att han tjatar om att se nästa avsnitt!..  

Ikväll blir det fest, Emma kommer hit lite senare och sedan får vi se vart vi tar vägen någonstans, en sak är säker in i dimman blir det! Bara att tagga till! Just nu fikar vi lite, pepparkakor, lussebullar och holländska kakor och så provar jag mitt nya te i min underbara Te kopp = lycka!! 



Mitt supersnygga Te-kit som jag fick av Emma i Julklapp! Just nu blir det julte!


Julfika!


Vem har bästa koppen?? hahaha


Mina grabbar i soffan, Mamma ville vara med på ett hörn!


Grymt nöjd tjej, ny topp, ny tekopp, nytt te. Ah life is fantastic!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: