God jul!

Kategori: Allmänt

Julafton har varit riktigt trevligt och jag är toppen nöjd med alla julklappar. Bättre än så kan det inte bli!!=)



julbord, jag har laddat i 2 år  för detta!!!



Maten var succë!!


Jag fick vara tomte ( som vanligt).



syrran, mamma & Robert.



Drinks.



sör ren!



Tomten själv!



Paket utdelning!



Mamma & Robert



Linus!! 



Mamma  med alla hennes klappar!



En nöjd syster med alla hennes klappar!



Robert med alla julklappar



Och självklart fick jag en massa julklappar också, och såhär glad blir jag!


Sötnosen!



Mamma är ivrig med att öppna paketen!



Syrran är lite mer försiktig med öppnandet!



Robert är sjukt exhalterad....



kvällens största garv var helt klart åt min kopp, Goat boy! 



Emma tittade förbi!



festfin!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: