Filmgala Tron

Kategori: Allmänt

Det var fullspäckad schema från morgon till kväll igår, stressen satt upp i helsen. Inte ovanligt nu för tiden. Först följde jag med mamma till Vällingby för lite ärenden, sedan hem snabbtvätta håret i handfatet och sedan till Kista för intervju på ett IT-företag. Efter det direkt till stan och filmgala för den nya filmen Tron. 
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om filmen, den var rätt speciell och inget som jag skulle välja att se i första hand. Sedan var det efterfest på Ambassaduer med käk och dryck, jag och Jessica minglade runt bland alla kändisar? Eller jag tror att folk är kändisar bara för att jag känner igen dom. Så Jessicas mammas jobbarkompisar är för mig kändisar.
En stund senare på kvällen träffade vi två på grabbar där en utav dem var riktigt jobbig och ljög väll nästan om allt. Den andra killen var riktigt trevlig men vi trodde inte så mycket på honom heller. När han sa att han producerat Snabba cash så nickade vi mest bara åt det. 
Det roligaste var att när vi åkte hem var vi tvungna att googla fram producenten för Snabba Cash, och gissa vem det var, Just det...Fredrik Wikström,  han vi precis hade hängt med.



Jessi innan filmen.


på spaning i biosalongen! Jag tror kändisarna var lite blyga, det var inte så många vi såg i salongen. '


tok-snygga tjejer i 3D- glasögon!


mingel och mat på Ambassaduer


bra mat=)


Jessi bland vinmlet. På andra sidan baren står kändis gänget!




Den jobbiga & producenten.


kändismingel!




det berömda party tricket kom fram, endast Fredrik och Jessica kunde det. Dem försökte lära mig men det gick inte så bra, händerna på knäna och skifta ben?


Kommentarer


Kommentera inlägget här: