Fast i skolan!

Kategori: Allmänt

Nu orkar jag inte mer, har pluggat sen jag vet inte hur tidigt och nu är jag och Jennie fast i skolan. Vi vill lämna in våran uppsats, som egentligen ska in imorgon men vi orkar inte åka hit tidigt bara för att lämna in den. Varför, just idag, går alla hem så tidigt? Har alla barn som leker lucia?

Så nu sitter vi här, utanför våran handledares rum vi har mailat och avvaktar svar och nu försöker vi hitta numret hem till honom,  först eniro för att se vart han kan bo någonstans. Och sedan birthday.se för att se vilken ålder som passar in så vi kan hitta rätt adress. Värsta mision! Och jag som var bjuden på middag kl 18, jag kommer aldrig komma härifrån:(

Vårat mail:

Hej Anders!

Vi är utanför ditt rum, men det är låst och ingen här. Vi skulle gärna vilja lämna in vårat slut-manus, kan vi lämna det någon annanstans? Exempelvis utanför i fönstret?Vi har nämligen en liten bit till skolan och det känns lite onödigt att åka hela vägen imorgon bitti bara för att lämna in den nu när vi ändå är här.

Vi avvaktar ditt svar en liten stund!

Mvh

Josefin & Jennie


Uttråkad utanför rummet!


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: