En eftermiddag i skidbacken!

Kategori: Allmänt



Igår visade jag Robert hur det är att bo i ett land som inte är helt platt, har höga kullar och massa med snö på vintern. Vi drog nämligen till Hammarbybacken och åkte skidor. Jag har inte stått på ett part skidor på sådär 10 år och jag måste säga att jag är lite smått imponerad av mig själv, jag ramlade inte en enda gång och jag klarade till och med av några riktigt branta backar! Efter skidåkningen köpte vi mat och gick hem till Helena och lagade både mat och tog hand om disken, stackaren hon har gips över hela vänsterhanden och då är det inte lätt med vardagssysslor. 




Skidorna är på och jag är redo att inta backen!



Fin utsikt över stan längst upp på toppen.



Robert laddad inför första åket ( lite väl kaxig).



Jag i skidbacken.


Inte lika kaxig längre då vi fick ta oss några turer i barnbacken...



Satans pjäxor gör ont!



Gustav Vasa med en skida? Eller en stav, hur var det nu??




Värsta proffset!



Holländaren överlevde! Lycka!






Kommentarer


Kommentera inlägget här: