monday morning

Kategori: Allmänt

God morgon!

Bara 2 och en halv dag kvar med min hollandare och det kanns forjavligt. Ju mer jag traffar honom desto varre blir det att skiljas fran honom. Och bara tanken att jag om nagra dagar ar hemma igen med endast plugg som vantar och veckor innan jag kan traffa Robert igen far mig nastan att  borja grata.

Hur som helst idag ar vi riktigt lata och ska strax ata frukost dock har det redan varit action pa morgonen. Efter att Robert tagit sig en ducsh (jag var for lat, sov lite extra) sa skulle jag ta mig en dusch.. Mitt i allt duschande slutade vattnet att komma och det funkar annu inte! Hur frustrerande ar inte det att sta i en dusch helt vat och inkramad sa slutar helt enkelt vattnet att fungera. Men bara att bita i det sura applet, nu blir det frukost!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: