lågvarv

Kategori: Allmänt

De senaste dagarna har jag legat på lågvarv detta för att det bara finns en sak jag kan fokusera på just nu! MÖRDARTENTA på fredag! Fick dock ett glädjande besked idag angående tentan som känns mycket lovande.

Ikväll blev det inte alls som jag planerat, utan helt enkelt en spontan och så trevlig kväll. En liten gulligt tjej från Korea, Ji Hyun, befinner sig i Stockholm. Hon har under de senaste veckorna rest runt i Europa och nu är hon på hennes slutdestination : Stockholm! Så jag & Emma har visat runt lite i stan och framförallt jag passade på att leka guide, vet inte hur duktig jag är men det verkade uppskattat. Vi lyckades slippa undan regnet och det var en riktigt fin och mysig kväll. Ibland är det faktiskt konstigt, att man måste se Stockholm från en turists ögon för att inse hur vackert det faktiskt är!

Nu blir det bara att hoppa i sängen imorgon väntar en heldag med pluggande.. JAAA vad roligt:P Verkligen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: