inspiration!

Kategori: Allmänt

Jag blir galen på detta väder, hela dagen har jag laddat för löpning och sedan forsar det ner regn. Några minuter senare är det klarblått för att sedan ösa ner regn igen? Nu är jag jätte förvirrad, blir det nån löpning idag eller?

Jag valde att skjuta upp tentan till senare i höst. Ingen idé att ens försöka om jag har mindre än 2 dagar kvar och inte fattar nånting, och jag är faktiskt inte stålkvinnan som fixar allt utan föreläsningar!! Så jag lyckades nu få några extra semester dagar, det tackar vi inte nej till. Framförallt med tanke på att hösten kommer bli intensiv.
Dock har jag massa ledig tid, inga pengar och det ska regna hela veckan, så jag kom med klockrena förslaget att renovera lite hemma=) å nu är det bara att få in lite inspiration och sen kör vi!!



Regn, regn, regn

Kommentarer


Kommentera inlägget här: