Ikea

Kategori: Allmänt

Antligen klarnade det upp lite, konstigt vader har. Regn hela dagarna men pa kvallen ar det sol. Om det anda kunde vara tvartom. Efter att ha kollat pa en riktigit konstig film drog vi till IKEA for lite shopping samt middag. Robert at kottbullar med pommes, konstig blandning dem har har maste jag saga och jag tog en biff. Efterat blev det sjalvklart glass.  Det blev en del shopping ocksa, nya glas, tallrikar, ny kudde (till mig) och jag lyckades overtala om att kopa dekoratoionslampa och blomma. Att inte killar kan komma pa sant sjalva? 




IKEA Groningen


shoppa glas!


vuxenpoang med kundvagn!


Jag glad over att fa mat!


Min horna: lite otydligt men det blev en valdigt stor skillnad med blomman i fonstret:) Jag kanner mig nojd!


Nu blir det att ta det lugnt resten av kvallen och halla tummarna for fint vader imorgon! Robert har laddat upp med massa vin, sa det ar bast att jag inte later honom vanta langre!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: