datorkaos

Kategori: Allmänt

Herregud vilken pers, från kl 20.00 när jag kom hem till nu har jag försökt fixa problem med datan, inlägget innan kan ju vara till stort behov!=)
Fick först hjälp av en hygglig vän, felet blev halvbra sedan funkade inte webläsaren men nu ca 4 timmar senare funkar allt som det ska. Undrar hur länge allt ska funka nu?! Än så länge får man vara nöjd!

Tröttheten har kommit ikapp mig och jag ska äntligen kasta mig i säng, imorgon blir det tvättstugan massa småfix och träning! 



    GOD NATT!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Heej :)

    Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

    Kanske något som just du skulle vilja vinna

    eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



    Kika in på länken och var gärna med:)

    http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



    Nya tävlingar hela tiden



    Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

    Kramar //M

    2009-10-01 | 08:43:46
  • Daniel säger:

    "Hygglig" bara? ;P

    Ska nog hålla sig, blir det samma problem igen funkar samma lösning säkert, då kan vi ta de över tele :]

    2009-10-04 | 11:31:03
  • Ems säger:

    Nää.. stackars lille dumbom som kommer och hjälper dig! Vem fick ta smällen den här gången?

    2009-10-05 | 09:19:11

Kommentera inlägget här: