Pluggdag med MR K

Kategori: Allmänt

Det har varit en dag med blandade känslor idag, frustration över den helvettes finansieringen som jag bara inte begriper, jag känner för att strypa nån! Frivillig?
Jag har även haft mycket trevligt eftersom att jag inte behövde sitta och plugga ensam, utan fått höra en hel del teorier fån Mr K.

Den han körde idag var att analysera mig och mitt val av män, han menar att om man är kvinna med en far som är " knegare" dvs, ingen akademisk utbildning, söker man det hos en man och tvärtom. Han analyserade de killar jag träffat och även fyllehångel och drog en slutsats: Akademiker vill ha mig men jag vill ha knegare och knegare vill inte ha mig. Finns det undantag är det error! Så det blev en hel del error!
Ja, måste säga att det känns smickarande att han försöker hjälpa mig med sina teorier, dock lite skeptisk om jag håller med honom om allt!!


MR Ks fina ritning hur mitt val av man ser ut!
(Figurerna censurerar namn på personer, de har inget med ritningen att göra)



Nu ska jag knåda in mig i lite hokus pokus salva och bege mig mot dansen:)
Ha det fint!

Kommentarer

  • Mr Know it säger:

    "Så det blev en hel del error!"

    Om man tittar på suddet kan man se väldigt få error i dom här galet bra teorierna!

    2009-10-23 | 22:04:17

Kommentera inlägget här: